Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Zendaro-mode de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ​​ca. 4-6 werkdagen.

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@zendaro-mode.nl.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer u bij Zendaro-mode bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending .

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Zendaro-mode biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland:  

  • Paypal
  • iDEAL
  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

    Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.

    Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

    Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

    Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kun u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@zendaro-mode.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.

    Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.

    Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben.

    U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice (info@zendaro-mode.nl). Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.

    Contactinformatie:

    E-mail: info@zendaro-mode.nl
    Of neem contact op via het contactformulier

    Bedrijfsinformatie:

    Zendaro-mode

    Adres: De Broake 3, 7437 XH Bathmen, Overijssel, Nederland
    E-mailadresinfo@zendaro-mode.nl
    Telefoonnummer: +31631193450

    KVK: 93469101

    Openingstijden:
    Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur
    Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur

    We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.